2014. április 27., vasárnap

Hegymászás, Piromagrum

Kedves Olvasóim!
Mint azt említettem, még márciusban másztunk egy hegyen, aminek Piromagrum a neve. Nem mondhatom, hogy megmásztuk, mert nem sikerült egész a csúcsig jutni, de azért így is nagyon szép élményben volt részünk.
Némelyik képen látható egy helyi fiú, Rüzgar a neve. Kollégák találkoztak vele, merthogy az általul bérelt ház közvetlen szomszédságában lakik. Leszólította őket, és akkor érdekes dolog derült ki.
Rüzgar barátunk Debrecenben tanult orvosként végzett, majd végzés után tovább állt Svédországba. Ott is megtanult még egy nyelvet, és mostanában települt haza 16 év után.
Teljesen elképedtem, hogy még mind a mai napig milyen szépen, választékosan, akcentus nélkül beszéli nyelvünket Rüzgar barátunk. Minden tiszteletem az övé.
És akkor a képek.
Nem ide töltöttem fel őket, mert a google drive-on nagyobb felbontásban lehet nézegetni, letölteni.
Szóval a link:
képek
Vigyázat, több mint 200 kép.
Én szóltam. Gyönyörű.
Folyt. köv...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése